welcome to my blog.

Alhamdulillah!!
akhirnya terjadi juga blogku ini..
inipun secara tibe2 tak ku duga..hehehe
sebab dh xtau nak wat pe..PRAKTIKAL tp xder keje.
SO..Ape lg aku pandai2 aderkan koje tuk diri aku wat..
Maka telah terhasillah blogku ini untuk aku luahkan sglape yg terpendam dihati..so aku namakn BICARAHATIKUINI..

Sunday, June 21, 2009

PeNGalAmAn MEncUAkKAn..HUhu

Hari ni kira hari yg mmbuatkan ana kelam-kabut gak lah..tp lg kesian kat akk yg mmg keje kat tmpat ana prktikal ni..dia lg gelabah n kelam-kabut sebab de problem gan catering yg antor makann tuk mesyuarat dlaman kat JAWHAR (tmpt prktkl) So sye p lah tlong akk tu beli kuih tuk backup mknn yg problem..then tibe saat tuk hidang mknn cuak2 lg2 mase nak p bg kuih kat Dato' Ketua Pengarah..akk tu suh ana yg bgikan..klau ikotkn takot nak bg tp sebb kesiankan akk tu yg lg takot so ana tlg gak coz org dlm ssh kita tlonglh kan..tp ape2 pon lega walupon mase nak bg kuih kat Dato' KP dia pndg je..ana, tp ana beranikan jgk p bg..buat muker selamber..huhu..fuh..lega..moger K.Ida sabor byak2 na..

No comments:

Post a Comment

Search This Blog